czwartek, 30 lipca 2009

O Autorze/Kontakt

Nazywam się Adam Tabor mam 27 lat jestem zaocznym studentem w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Instytucie Informatyki Stosowanej w Elblągu jestem na 3 roku. Moje zainteresowanie to właśnie systemy operacyjne linuksowe mam z nimi styczność od około 3 lat, ale już o dłuższego czasu zatrzymałem się na Fedorze ponieważ uważam że jest naprawdę solidną dystrybucją dla użytkownika domowego i w pełni może zastąpić powszechnego Windowsa.

Właśnie czemu Linuks ? Ponieważ jest za darmo i jest legalny dzięki temu jest lżejszy dla podzespołów komputera mikroskopijna ilość wirusów nie musisz używać antywirusa ;-). 

I ten blog właśnie jest o tematyce użytkowania Linuksa Fedory zajmuje się tu problemami które mnie spotkały z systemem i moim sprzętem instalacją wszelakich programów które znajdę i są dla nas przydatne.

Bardzo zachęcam wszystkich do komentowania artykułów pomóżcie w ten sposób stworzyć mi porządną stronę o naszej Fedorze. Piszcie co wam się podoba co nie w końcu na tym polega dyskusja.

Kontakt zemną albo email farcrytabor2@gmail.com lub gadu gadu 9292073 które raz dziennie sprawdzam.