sobota, 12 grudnia 2009

Linux Fedora 12 Nie Działający Applet Monitor częstotliwości procesora

Po instalacji Linuxa Fedora 12 od razu dorzuciłem Apllet Monitor częstotliwości procesora i na początku działał bez zarzutów potem zaktualizowałem system i przestał działać nie reagował, nie pozwalał zmienić częstotliwości pracy procesora i nawet go usunąć nie mogłem.
Drugą sprawą była Zapora sieciowa którą włączałem i zawieszała się na pierwszej planszy i nic nie dało się zrobić. To problemu wynikają z bugów programów troszkę poszperałem doczytałem znalazłem trochę czasu i znalazłem rozwiązanie.


Żeby wszystko wróciło do normy musimy wydać polecenie logujemy się na konto root -a i dajemy.

grep avc /var/log/audit/audit.log | audit2allow -M mypol
Teraz żeby sprawdzić czy dział będzie potrzebny restart komputera. Jeśli nie zadziała daj za drugim razem powyższe polecenie i potem:
semodule -i mypol.pp
Teraz procesor będzie zajęty przez chwilę stworzą nam się dwa pliki w folderze /home ja je usunąłem i wszystko działało poleceniem:
rm -f mypol.*


Fedora 12 Multimedia
Linux Fedora 12 Edycja Menu Głównego